Fitness pro ženy Praha

V životě mnoha žen má cvičení a dobrá tělesná kondice prioritní postavení. Fitness centra proto nabízejí spoustu sportovního vyžití pro každého bez ohledu na věk. Zacvičit si zde můžete nejen pro radost, ale i pro zdraví.

Mnoho žen se domnívá, že vzhledem k tomu, že jsou od přírody štíhlé, jsou také fit, ale to vůbec není jedno a to samé. Specifické cvičení, třeba takové, které napomáhá pružnosti a vytrvalosti, je právě to, co možná potřebujete. Abyste si sami mohli určit, zda potřebujete získat pozitivnější náhled na cvičení, zodpovězte si na následující otázky. Zadýcháváte se, když jdete do schodů, nebo dobíháte na autobus? Bolí vás nohy, když vyjdete tři patra? Dělá vám problém se pro něco sehnout? Pokud budou vaše odpovědi kladné je nejvyšší čas udělat něco pro to, abyste vylepšili svou** vytrvalost a pružnost**.

Začínáme cvičit

Pokud vedete sedavý způsob života, nezačínejte náhle s aktivním cvičením. Ze začátku je nejlepší poradit se s lékařem a následně s trenérem fitness. Ten vám doporučí vhodné cviky, které odpovídají vaší tělesné kondici a vašemu věku. Tělo se musí zatěžovat pozvolně, abyste si zvykli a neublížili si.

Aerobní cvičení

Toto cvičení významně** zvyšuje srdeční frekvenci**, a tudíž zvyšuje i požadavek těla na potřebu kyslíku. Pravidelné cvičení tohoto druhu** zlepšuje činnost srdečního svalu** a respiračního systému tím, že zvyšuje jeho výkonnost. Mezi oblíbené aerobní cvičení patří aqua aerobik, při kterém se využívá odporu a tlaku vody. Cvičení je vhodné pro ty ženy, které mají nějaké to kilo navíc. Pro každého bez ohledu na věk je výborným aerobním cvičením zumba nebo flirt dance.  Při latinsko-amerických rytmech si zpevníte svou postavu a také se zabavíte. Velmi rozšířená forma aerobního cvičení je také step aerobic, kdy zatěžujete dolní polovinu těla. Vystupujete na step a sestupujete zpět na podlahu, a tím překonáváte výškový rozdíl. Jestliže rádi jezdíte na kole, pak pro vás bude vhodný spinning. Instruktor vám vysvětlí techniku jízdy a vy si při příjemné hudbě krásně** zpevníte svou postavu**.

Posilovny pro ženy

Posilovny již dávno nejsou jen doménou mužů. Navštěvuje je stále více žen. Jsou vybaveny velmi** moderními posilovacími stroji**. Můžete zde najít běžecké pásy, cyklotrenažéry, hrudní pásy, rotopedy, posilovací lavice, veslařské trenažery, trampolíny, steppery, Power Plate a mnoho jiných. V každé posilovně je přítomen trenér, který vám poradí, který stroj je pro vás nejvhodnější a navrhne vám tréninkový plán. Svou postavu tak můžete zformovat pod odborným dohledem.

Cvičení pro zdraví

Jestliže jste prodělali nějaký úraz, nebo trpíte chronickými bolestmi, pak je velmi vhodné začít cvičit pilates. Toto cvičení vyvinul Joseph Hubertus Pilates. Cílem je propojení těla a mysli. Pilates dodává tělu energii a celkově jej posiluje hlavně v oblasti zad, břicha a hýždí. Při tomto cvičení je kladen důraz na správné dýchání, přesnost a plynulost pohybů.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id7004 (magazinpraha.cz#72)


Přidat komentář